29/5-13: solstol

Vilken härlig dag det varit. Varmt o skönt. Nu sitter vi på verandan U o jag med varsin dator :) 
Kisen har just prommat vovven så han är nöjd. Pular på lite med sina leksaker. 
Vi har ätit gott grillat till middag. Nästan lite utomlandskänsla faktiskt. Mysigt!
 
Hann slänga mej ner i solstolen en sväng efter jobbet. Väldigt skönt. Sen har vi donat lite med planering på gården här. Ska ju bygga in spapoolen. Kommer bli bra detta :) Men som vanligt så vill ju jag att det ska ske "nu". 
Men blev ändå brydd när U berättar att han planerar att detta ska vara klart innan juni är över. Perfekt! 
 
Aerobics var det igår igen. Jäkligt skoj, som vanligt! Men det var trist att det var så himla varmt i lokalen. Jag brukar ju köra gärnet typ två omgångar av blocken och sen "ta igen mej" en efter, men igår gick det inte att gå den där känslan av att vrål-ta-i. Det var för varmt helt enkelt. Svettades som en gnu. (hur nu de svettas..)
 
Nu kikar jag ut över det tänkta "däcket" här ute och funderar på möbler ;) 
Nåt som jag gillar och tycker är himla fint är detta: 
 
 
Och de är sköna att sitta på oxå :) Inte bara snygga. 
 
Ska försöka hitta ut nåt bra foto oxå nu på dotra. Det vankas ju student :) Har ju en del bilder så det är inte helt lätt att välja. Ska det var en söt bild? Eller en busig kanske? Ja.. vi får se vad det blir. Kul är det! 
 
Trevlig kväll på er, hoppas ni oxå fått njuta av fint väder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0