6/5-13: solen

Men vilken dag!!! Jag hoppas du som jag kunnat njuta lite av den iaf :)
Och med 'den' så menar jag sooolen så klart!

Jag skyndade hem för att hinna slänga mej ner i solstolen en stund. Gick sen en prommis med vovven, iklädd linne, kjol och träskor. Vilken känsla!

Jag hoppas Alfons kommer fälla lite av sin päls iaf för han tycker redan det är för varmt. Men ni ska se vilken fart det blir på honom när han har badat fötterna :) Han blir helt vild och bara tokspringer och ser helt lycklig ut. :)
Bada, det får han göra när det är sommar o varmt i vattnet.

Det blev pastasallad till middag idag. Passade bra i värmen. Ti var här och åt med oss oxå, trevligt! Jag åt så jag faktiskt fortfarande är proppmätt.
Ingen skön känsla..

Just nu har jag duschat och 'oljat in' håret och sen gjort nåt det var väääldigt länge sen jag gjorde.
Nämligen..gått och lagt mej innan klockan 21. Rekord!

Men känns jätteskönt! Ska fortsätta läsa boken som fina Andreas Lundstedt skrivit: Mitt positiva liv.
Väldigt bra!

Sussa sött sen fina ni!

(har blivit peppad att skicka ett mail som jag inte riktigt pallat med att göra tidigare oxå..spännande!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0