16/11-13: varmt

Fixat klart ett bröllopsalbum. :-) Jättefint! Nu ska jag bara lägga bilder på en skiva och sen kontakta paret. 

Vovven o jag tog en timmes promenad runt i byn. Härligt väder, alldeles ljummet ute. Kunde ha prommat en timme till. 

Kan säga oxå att jag hade inte en ren o fin vit vovve med mej hem. Det blev direkt hopp i badkaret för honom så allt grus kunde sköljas bort. 

Vacker måne nu. Sett den?!


Tänker på katastrofen med tyfonen. Stackars människor. Alla kan göra något.. Jag har bidragit med en slant. Gör det du med! 


Inte svårare än ett sms, och de skickar säkert du med titt som tätt :) 

Dans vore skoj...


Kommentarer
Postat av: Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Härligt!
Hoppas förkylningen är bättre nu!

Svar: Tack, jo det är bättre! Äntligen! Efter två veckor. Trevlig söndag, kram!
Malin Edlund

2013-11-17 @ 13:03:08
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0