26/11-13: kudde

Suttit i möte halva dan. Helt ok. Vill försöka komma in tidigt till jobbet imorrn för att hinna undan em del. Hoppas jag pallar kliva upp direkt klockan ringer ;)

Skulle iväg på annat möte oxå men det blev uppskjutet. Önskar jag hade typ fyra dagar nu här hemma, till att bara fixa o dona. Ibland kommer det över en att man vill ändra saker och nu känns det så. Hylla där, skåp dit...måla där och flytta fåtölj dit. Kul! 

Vi får väl se när det hinns med. Fina fällar och kuddar i mina nya fåtöljer är fixat iaf. Titta va fint!


Mysigt att sitta i dem nu minsann. Ska bara fixas till runt omkring oxå.  

Hittat en jättesöt ljusstake oxå. Blir mysigt att tända första ljuset på söndag. 
Tänk att om en månad har julafton redan varit..

Nattinatt på er alla fina! Kram!


Kommentarer
Postat av: HAIDISBLOG-

SV: hehe varsågod :)

Svar: :)
Malin Edlund

2013-11-27 @ 11:00:02
URL: http://www.haidisblog.se
Postat av: HAIDISBLOG-

SV: Visst är dom! Jag smälter, dom är så fina :)

Svar: Ja..vill ju ha alla tre! :)
Malin Edlund

2013-11-27 @ 11:00:23
URL: http://www.haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0