5/11-13: Tårar

Fortsätter att snora och hosta, känner mej bläk. Men..det är fortfarande endast en förkylning.
 
En vän som inte bor i Sverige längre kämpar hårt mot cancer nu. Mitt i livet, med man och två barn. Varför? 
 
Har läste hennes blogginlägg idag och det gör så ont i mej. Kan bara inte ta till mej på nåt sätt. Ändå känner jag av det hur väl som helst. Mått skrot hela dan. Ledsen. Fina glada härliga M. Varför ska du måsta drabbas av detta skit.
 
Jag önskar av hela mitt hjärta att detta går vägen och att hon orkar kämpa mot denna vidriga sjukdom. 
 
Och jag önskar så att dessa mediciner som faktiskt finns och räddar jättemånga människor idag, inte skulle behöva bryta ner resten av kroppen medan de verkar. Det är nog med sjukdomen, den räcker. 
 
Vi vet aldrig vad som väntar runt hörnet. Så låt oss ta hand om det vi har här och nu. 
 
Ja, många tankar har det varit idag. 
 
 
 
Kram på er alla där ute i bloggsfären! 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, det finns alltid de som har det både värre och bättre.
Jag har en god vän som igår förlorade sin mamma i cancer och en annan god vän som fick en son samma dag. Verkligen en bild av livets onda och goda.
Jag kämpar också mot en förkylning, eller halsfluss, eller en kombination... Tråkigt är det i vilket fall.

Svar: Hej!Ja då har du oxå varit med om många känslor minsann.
Jag är så less på denna sjukdom då jag tycker så många drabbas.
Jag är oxå förkyld..sitter i soffan och kraxar. Men det är ju "bara" en förkylning.
Krya på dej och ta hand om dej!
Malin Edlund

2013-11-06 @ 14:29:12
URL: http://loveliferock.blogg.se
Postat av: Anonym

På vilken adress hittar jag hennes blogg? Är tagen av det jag läser!

Svar: Hej!Ja det är ju omöjligt att bli berörd.. och jag som känner henne lider så det gör ont i mej. Adressen är iaf. www.caringbridge.org/visit/mariamitoraj/journal

Ta hand om dej!
Malin Edlund

2013-11-06 @ 18:12:31
Postat av: Micke

sv:
Detsamma till dig! :-)

Svar: :)
Malin Edlund

2013-11-06 @ 20:36:23
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0