6/11-13: adress

Host host.. Min förkylning är kvar. Just hostan är nr på statusen just nu. Bläk.
 
Idag har jag och en kollega suttit och donat med utskrifter bland annat på jobbet. Vilken huvudbry.. Huga. Men det blir nog bra när allt är fixat. 
 
Skoj att många har tittat in här hos mej! Kramisar till er alla! Och jag har fått frågan om adressen till bloggen jag läeser ang min vän i Canada som är sjuk. Ni ska få den och det finna även möjliget att vara med och donera en slant till henne och hennes familj. 
 
Adressen är: www.caringbridge.org/visit/mariamitoraj/journal
 
Känner nu att jag borde ta tag i mej själv och börja plocka ihop lite här. Ser ut som jag vet inte vad här. Men har inte haft varken ork eller lust. Men tids nog så. Ska bjuda på middag imorrn så en del bara måste göras. 
Det är ju en lite speciell dag ;)
 
Bjuder på en varm blid från ett bad på Copperhill i Åre. Härligt ställe! 
 
 
Trevlig kväll på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0