7/11-13: Grattis!

Idag är det min födelsedag så Hipp Hipp Hurra för mej idag! :-)
 
Man säger ju allt som oftast (nu när man inte är ung längre..) att det är väl inget att fira, åren bara går och går.
Men.. jag tycker faktiskt att vi alla ska tänka om lite. För jo, de är visst värt att fira!
 
Vi fick ju vara med ett år till, eller hur?! Det är väl värt hur mycket som helst de. Det finna massor av unga och gamla människor som just känner: jag gör allt för att få vara med ett åt till.
Så istället för att klaga på att jag har blivit ett år äldre och fått fler gråa strån så tänker jag njuta av dagen och just trivas med att JAG fyller år!

Och än finns det krut kvar i gumman ;)
 

:)
 
Kramisar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0