7/11-13: thorwback..

Dags igen för ett inlägg från förr. Jag skriver ju en del så här kommer ett inlägg med ett litet stycke från nåt som kanske nån gång i framtiden kan bli en bok :)
 
Detta är från den 17/11-11.
 
Här kommer fortsättningen på min berättelse:

Jag ler lite och får till ett litet hej. Går lugnt mot den högra delen av trappan och börjar gå uppåt. Han
står hela tiden blick stilla och bara tittar på mej. Jag tittar ner på trappstegen framför mej och hjärtat dunkar så det måste synas på mej.
Va sjutton ska jag göra när jag kommer upp? Ska jag ta i hand, pussa på kinden, krama om? Gaaah... Vill inte! Kan inte sånt här.

Han har svarta byxor med pressveck, vit skjorta med svart slips till. En kavaj över, men den ser inte ut
att höra ihop med byxorna. Den har smala ränder, ja den måste höra ihop med andra byxor.

Precis när jag tar sista steget upp så tar han tag i min arm, som för att hjälpa mej. Och i samma veva som han smeker min arm försiktigt säger han:

-Å.. snygg jacka du har. Skön känsla att ta på skinn. Och väldigt sexigt.

Och så ler han mot mej. Ett äckligt snett leende som bara gör att jag vill rusa ner för trappan och försvinna för alltid. Vilket jävla äckel! Men Pär hade rätt iaf, han gillade jackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0