9/11-13: Firad

Jo jag fyllde ju år i förrgår och oj vilka presenter! Upplevelser är ju det bästa, eller hur?! Och nu ska vi iväg på två stycken inom snar framtid. 
 
Älskar att få sitta och äta gott och se framträdanden av artister eller shower o musikaler. Nu ska jag få se Priscilla som går i Stockholm. Jippi...för det!! Då måste jag ju säga hej på Pernilla Wahlgren oxå ;) Skoj ska det bli! 
Och så att få gå på julgalan i Sundsvall med massa härliga artister ska oxå bli sååå skoj! Längtar! 
 
(skulle vara så skoj att få sitta i publiken och se vår show Guldhits. Men hur ska det nu gå till när man själv står på scenen.. hm.. ) 
 
 
 
Och så många fina blommor! Är så tacksam! 
 
Fin dag! Önskar jag känt smaken på maten lika bra som alla andra oxå ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0