1/10-13: Ånge på kartan

Jag var ju på kurs i Stockholm häromsistens och träffade då massa folk från när o fjärran i vårt avlånga land.
 
Det jag fick höra direkt när jag sa vart jag kom ifrån och det var mer än en gång..var -jamen därifrån kommer ju Takida och Stiftelsen!
 
Det är inte illa pinkat det inte för vår lilla by! :)
 
Jag blev jätteglad och det kändes som om alla genast visste var jag hörde hemma. Jag la ju även fram Corroded, och andra band vi har, så klart.
 
Känns bra! Och just nu sitter jag och längtar efter ny skiva från just Stiftelsen!
 

Och här kommer Takida!
 

Och så två på Corroded då!
 

Som sagt, känns bra! :-)
Och har nån av er alla fina läsare missat att lyssna på dessa tre band, så rekommenderar jag dem varmt!
Och .. de kommer från Ånge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0