15/10-13: fotografier

Oj vilken lång arbetsdag det blev igår. Klockan var närmare 20.30 när jag var hemma. Men det gick bra att jobba iaf.

Dagen avslutades med att larmet gick igång... Hjääälp...tyckte vi då! Tur man har snälla kollegor som hjälpte oss i nöd :)

Em o Alfons var o fotograferade sej hos bästa Josefine Eklid. Alltså...den tjejen vet hur man hanterar en kamera minsann. Bara sett dessa bilder ännu och nu är de kopierade mer än en gång så kvaluttan här är inte bra.

Men titta va vackert!!



Och detta ser ju ut som mitt i sommaren.



Längtar tills jag får se alla bilderna!



Visst är det fina bilder?!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jättefina bilder verkligen!

Svar: Tack så mycket! Och jaaa..det tycker jag med! :)
Malin Edlund

2013-10-17 @ 09:36:16
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0