19/10-13: fullt

Skönt med lördagar när man kan sova ut! Frisk morronpromenad fick mej att vakna ordentligt iaf. Väldigt kyligt nu.

En tur med U till staden. Uträttat lite ärenden, bland annat hämtat pryl på Jysk :)

Där skulle det behövas nån mer personal tycker jag. Iallafall vid varuutlämningen. Väntade en eeevighet där på min tur kändes det som.

Tog en fika på Birsta city och tror nog detta var bland de värsta gångerna när det gällde alla bilar o parkeringen. Helt fullt..kändes som kring jul.
Men..inte riktigt där än va?

Nu väntar jag bara på att få fara hemåt igen. Vill sätta mej i soffan o mysa.

Ser månen så fint från där jag nu står. Önskade jag kunde fota den, men det blir ju inge bra tyvärr med mobilen.





Nu en kaffeslurk medan jag fortsätter min väntan..
Skrot oxå att det inte fanns nån tid för min ena nagel :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0