24/10-13: party

Kikar lite slött på tv nu i min ensamhet. Blir tidig kväll för mej.

Varit på ljusparty ikväll hos min kollega Linda. Himla trevligt! Skönt att komma ut på nåt. Och ljus behövs ju alltid, som jag eldar :)

Finns så många goa dofter på ljusen. Och många fina ljuslyktor. Man vill ju handla hur mycket som helst men man får ju sansa sej :)

Var lite sugen på nån olja och med stickor till, men det får bli en annan gång tror jag. Och ja, jag ska påa för ljusen imorrn Carola!



Vovven är inte hemma heller. Han sover hos Em inatt. Fy tusan va jag saknar honom. Blir tomt. Kommer han kunna sova utan mej...

Hehe...klart han kan :)

Lite till bilder nu sen sängen.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0