27/10-13: Erikslund

Efter lång trevlig dag istan igår så blev det iväg på dans i Erikslund!

Min fina barndomsvän Carina var hemma på besök och var danssugen. Gillas! Det blir väldigt långt mellan gångerna men lika skoj varje gång det blir av. Styrdans, som det i folkmun kallas.

Det var ett för mej helt okänt band som spelade. Namnet var, eller är King Edwards.

Kan säga att jag var skeptisk.. ;)
Alla dessa dansbandsnamn..

Men kvällen blev jättebra. Bandet var toppen och alla var duktiga att dansa så jag trivdes.



Bilden är från annat tillfälle, då min mobil ej var med in.

De fixar o donar så himla bra där för Erikslunds folketshusförening. Massa bra band, bar, fika i pausen och mackor efter dansen. Tipp topp om du frågar mej.
Kommer absolut fara dit fler gånger.



Nu har jag donat klart massa fina bilder och beställning är på väg!

Tjuvkik som är medvetet suddig


Trevlig kväll på er alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0