4/9-13: besök

Ja nu är det dags. Sverige får stor-besök.

Ingen kan väl ha missat detta..
Mr Obama himself är på g! Och Britt Ekland idag på radion. Mycket Sverige & USA nu.

Tänk att vara president. All denna gigantiska säkerhet runt honom. Måste ju vara himla jobbigt. Egen kock, aldrig vara ensam, alltid agera som om nåt skulle hända...måste vara otroligt stressande.

Eller så är han så van så allt detta runt honom inte bekommer honom alls.
Man får ju hoppas det för hans skull.

Jag kör black idag på klocka o naglar.
:-)



Måste iväg o fixa naglarna oxå. Göra dem precis som jag vill ha dem. Tunt lager invid nagelbanden. Viktigt när det växer ut. Och att det läggs långt in.

Gomorron på er!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

"Storbesök", "nu är det dags" - jag som trodde du menade mig...
Det lär inte bli ett lika rigoröst upplägg när jag dyker upp på Arlanda. Nåja. Vad är en bal på slottet?

Svar: Hihi.. jo nog är du oxå ett "storbesök" minsann!!Och vi får nog vara glad att du slipper allt stök vid hemkomsten kanske..
Längtar tills vi ses! ;)
Malin Edlund

2013-09-04 @ 09:45:08
URL: http://evaelisabethochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0