9/9-13: bläk

Min känsla idag efter jobbet var bläk.
En sån där dag när jag bara känner mej fet o ful helt enkelt.

Det jag egentligen ville var att bara lägga mej i soffan under filten, äta ostkrokar och dricka ett glas vin till.

Men...

Jag tog tag i mej själv, hoppade i träningskläderna och slängde i mej en banan och stack iväg på Bodystep igen.
Kämpade som en gnu, svettades som en tok och ja..jag gjorde det!!!

Duktigt Malin!

Tänkte på det där med träning. Ofta hör man..nä, jag har inte tid...
Men det har ju alla, eller hur? Det handlar ju bara om prioriteringar och vad man vill.

Himla lätt att bara köra några övningar själv hemma vid soffan tex. Men för min egen del så är jag oftast för lat för det helt enkelt. Lättare för mej att gå iväg på nåt pass.

Höra bra musik, ledare som peppar, härligt! Nåt jag har lite svårt för på pass är när man inte håller takten. Men jag är kanske 'störd' av all räkning i dansen :)

Nu är det sängen strax och imorrn väntar trevlig tid med Elisabeth igen!

Sussa sött hörrni och glöm inte att kramas!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, visst är det så? "Jag har inte tid att träna.."
Har du tid att titta på tv? Då har du tid att träna! ;-)
Sen kan man vara "lat" vissa dagar, man orkar helt enkelt inte ta sig iväg.. Då kan det vara ok att bara landa i soffan, eller så gör man så som du gjorde. Riktigt bra jobbat!! :-)

2013-09-10 @ 09:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0