1/4-14: april

Vårmånad. Eller hur? Känns fint med april nu trots ganska kyligt idag. Fick skrapa rutorna i morse oxå.
 
 
Har ni blivit lurade nåt då? Inte jag..vad jag vet iaf :-)
Läst vissa luriga saker i tidningar och på facebook har jag gjort. 
 
Igår tog jag ut komptid och så gav vi oss ut på tapet-jakt. Fy tusan säger jag bara. Finns för mycket. Måste vara det som är felet. Vi kom inte hem med några iaf :( får klura ett tag till. Fick med oss lite prover hem iaf. Alltid nåt. 
 
Såg till att införskaffa ett skåp på Ikea som behövdes till ett rum här. Haft papper på golvet länge nog nu.. Blev jättebra och skåpet hette Borgsjö. 
Lite skoj! 
 
Fyndade dessa sötingar oxå, perfekta växthus-skor :-) 
 
 
När vi kom från vårat tapetletande igår och skulle hämta vovven så bjöds vi på så goa mackor som mamma gjort. Snacka om perfekt när man är trött o mosig! 
 
 
Jag är så sugen nu på bärbar dator. Lutar åt mac book air.  Frågat försäljare om typ allt..och den verkar vara den som passar bäst. De sa att pro var lite 'gammal' nu. Jaha..denna teknikens värld. Har även kollat på en samsung i samma prisklass men den vägde bly och hade inte samma slags skärm.
 
Nästa undran är om jag vill ha en 13 eller 11 tums skärm. Vi får la se :-)
Tycket du nåt om detta kanske?!
 
Nu blir det att plocka lite till här.
Vi höres! 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

snygga skor!

Svar: Tack! Ja de var så söta tycker jag. Och sköna med :)
Malin Edlund

2014-04-01 @ 15:16:09
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0