16/4-14: helg

Nu känner jag att helgkänslan infunnit sej. Så skönt! Är nämligen ledig imorgon :)
 
Kändes som fredag på jobbet idag då man visste man skulle få gå på påskledighet. Det är ju lyx med dagar som man 'bara får'. Eller firar du kanske påsken för dess rätta orsak?  Själv är jag övertygad om att de flesta inte har nån susning om varför vi har röda dagar.
 
Hade Sh'bam-passet ikväll igen. Gick bra! Glad att så många kom och för alla kommentarer om att det var roligt. Det är ju det som är meningen :-) 
 
Alla ska kunna vara med och bara få dansa loss o må gott! Att man får kondition och koordination på köpet är ju bara stort plus.
 
 
Hade turen att bjudas på middag efter träningen oxå, hos Em o Je. Hon hade gjort världens godaste köttbullar och hemmagjord potatismos. Mums säger jag bara!! Det var riktigt gott. Köttbullarna innehöll mozzarella,  bara en sån sak! 
 
De har så fint, titta här va pyssligt.
 
 
Målade ihoplimmade böcker blev ljusstakar. Perfekt! 
Och purjo i vinglas,  snyggt de på kabeltrumma.
 
Nu blir det sova för min del snart. Hoppas få sova ut lite imorrn bitti.
 
Nattinatt på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0