17/4-14: nytt

Ligger som en utslagen hjälte.. ;) i soffan nu. Det ser ut som en bomb slagit ner här. Huga.. Men det blir så här mitt i renovering. 
 
Vi har käkat gott o kollar hockey nu. Skellefteå är rätt överlägsna om man säger så. Poolen är intagen av Ta med vänner..mysigt har de säkerligen.  Kanske tar ett dopp imorrn. :) Skulle ju bli varmt oxå. Hoppas! 
 
Fick besök idag av Carina med familj. Trevligt! Em kom oxå hit då och fick jättefina inflyttningspresenter, lite i efterskott. Vi fick fin påskig bukett! 
 
 
Så nöjd med vår duk oxå, visst är den fin?! Träbord minsann.
 
Hade ett möte inbokat med salong Blå Lotus oxå. Nagelfix. Blev så nöjd! Bort med utväxt och det vita.
 
 
Och fram med kortare, naturella naglar. Me like! Så bra då jag nu kan måla dem hur jag vill och sen bara ta bort och välja nästa färg. Och denna naturligt runda varianten, de e jag de! 
 
 
Fint, eller hur?! 
 
Torsdags skål på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kanonfina naglar!

Svar: Tack så mycket! Ja jag är nöjd :)
Malin Edlund

2014-04-22 @ 05:45:18
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0