24/4-14: Throwback-day

 

Torsdag, dags för ett inlägg från förr igen.Här ett från när vi var hundvakter, för ett år sedan ungefär. Nu finns inte denna fina Indus med oss längre, men jag hoppas han har det gott där han springer omkring i sin hundhimmel. Fina vovven. 

19/4-13: Ahhh...

Ligger i sängen nu. Min egen. Ahh..va skönt. Borta bra men hemma bäst! Så heter det ju och visst känner man så. Men kommer ju sakna utsikten på morronen...!


Vovvarna och jag hade en egen mysdag idag. Och de är så roliga. Vid vissa klockslag så är det bara utgång som gäller. Och det räcker inte att bli utsläppt på gården. Nix pix, här krävs promenad för att göra dem nöjda.
Det är ju perfekt! Och samma gäller vid maten. Blir det inte vid 'den' tidpunkten ja då säger de till :-)
Allt har gått bra iaf med tratt och plastsocka o mediciner. Tur de!


Let's dance! Vad tyckte ni? Jag tycker juryn var alldeles för hård mot Håkan och alldeles för snäll med Sofia. Men tyckte nog det var rätt ändå att Anette fick lämna denna gången.


Nattinatt!


Titta vilka kloka ögon på gamle Indus. Kom och ville sitta i knät en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0