26/4-14: nytt

Är det verkligen april fortfarande?  Känns mer som mitt i sommaren nu. 18 grader varmt i skuggan! 
 
Em o jag käkade pasta igår till middag. Mumsigt på Innergården. Var hungriga som vargar :) 
 
 
Vi hann med lite shopping. Svårt med frissantid och sen göra annat. Behövs en hel dag för att stilla vår nyfikenhet bland kläder o inredning :-)
 
Blev en solhatt som ska invigas på resan och bland annat denna byxdress. I like it!
 
 
 
Så skön! Detta är nyss på prommisen. Lite badsugen blir jag allt! 
 
Ikväll är det show igen, Guldhits! Så jag måste sätta igång strax med att fixa till mej. Känns väl så där..vill ju njuta i solen hela långa dan. 
Men..kul ska det bli! 
 
Hoppas du oxå tar vara på dagen och kan njuta av solen!
Vi hörs! 
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Snygg jumpsuit!

Svar: Tackar! Ja jag gillar den skarpt! :)
Malin Edlund

2014-04-26 @ 14:42:30
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0