29/4-14: rosa

Myser under filten. Småfrusen är jag. Kissemissen Humlan ligger här på mej så lite extra värme får jag :)
 
Jag körde ett pass Sh'bam ikväll. Skulle ju vara imorrn men 'sista april' går före. Å stackars Pillan var sjuk så jag hoppade in på aerobicstiden. 
 
Gick bra tycker jag. Så härligt att se klassen hänga på och dansa loss. Och idag är det ju Internationella dansdagen oxå så yes, skoj var det att köra passet då :) 
Härligt att se och höra dem glada! 
 
Mina naglar har inte suttit lika bra som förra gången. Lite släpp är det. Men, lite färg fixar det.
 
 
 
Somrigt rosa! Nu känns det inte somrigt ute längre tyvärr. De har ju lovats snö imorrn och ja, kanske har de rätt. Skrot för det.
 
Jo, resa utomlands blir det ganska snart :) Bilder imorrn på var jag kommer hålla hus! 
Trevlig kväll på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0