4/4-14: pool

Nu känns det att helgen är här. Skönt! 
Och solen skiner på oss! 
 
Var in på Jiges med Em när jag slutat för dagen. Hittade mycket fint. Blev två par byxor för Em och en varsin 'plånbok' bara för kort. 
 
Kul med bra personal minsann. Några byxor passade inte, men en snabb titt gjorde att passande byxor plockades fram direkt av Helene. Perfekt helt enkelt! 
 
Sen var jag upp till Em och fick se nya soffan på balkongen.  Hon har fixat med lastpallar. Visst har jag sagt att hon är pysslig?! :) Jättebra blev det! 
 
Väl hemma så hade U hoppat i poolen och jag var inte sen att haka på. Så klart!  Det är ju så skönt att sitta där när solen lyser på en. 
 
 
Hockey på tv nu, spännande faktiskt. Men..jag väntar ju bara på Let's dance :-) 
 
Hoppas ni oxå har en fin fredagskväll. 
 
 
Kram på er alla fina! 
 

Kommentarer
Postat av: Pouline Gernes

sv: tack!! kram

Svar: ;)
Malin Edlund

2014-04-04 @ 23:23:02
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0