24/8-14: 2043

Naglar! Snygga, hållbara och lagom långa naglar. Det gillas! 
 
Testat lite olika ställen genom åren.  Vet hur jag vill ha dem. Vet proceduren när de görs. Viktigt att de inte är tjocka. Man kan inte plocka upp saker då, de ska inte se ut som en klo. Inte tjocka invid nagelbandet för då får man världens kant sen vid utväxten.  
 
I somras satt jag i en pool bredvid en tjej med väldigt snygga naglar. Självklart tar jag reda på var hon gjort dem.  2043 heter stället, i Sundsvall.  Klurade under semesterturen om jag skulle göra dem nånstans..men hade i bakhuvudet vart jag ville gå. 
 
Sagt o gjort, bokade tid där och är verkligen jättenöjd! 
Inget släpp nånstans. Inte ens på långfingrarnas naglar, där det brukar bli direkt. Känns toppen! 
 
 
 
Detta var precis när jag gjort dem. Och bilden här nedan är precis nu.
 
 
Japp nu vet ni. Vill ni fixa snygga naglar hos duktig tjej så kontakta 2043! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0