27/8-14: I'm back

Så skönt! Himla tur man har frisör som snabbt kan fixa 'tillbaka' mej :)
 
Men fy tusan för att vara i städer mitt i rusningstrafik.  Tar ju en evighet att komma fram. Undrar hur länge jag stod stilla..
Rödljus..som blir grönt, och då hinner två bilar förbi innan det blir rött igen.  Suck.
 
 
Kände mej lite stressad där ett tag i bilkön. Men som tur var så var frissan lite försenad så det var lugnt för mej. Tur de! 
 
Nöjd är jag iaf! Känner mej mera hemma i detta ljusare hår, även om jag tyckte om färgen jag hade väldigt mycket.  Men inte på mej.
 
 Tack fina Tua! 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Enström

Jaha ja. Där fick jag för att jag tyckte du var fin i brunt. Men du är ju tjusig som blondin med :)

Svar: Haha..ja det blev så ändå :) Men helt blond är jag ju inte ändå. Mer ..ljusbrun kanske.
:)
Malin Edlund

2014-08-28 @ 12:32:48
Postat av: Fanny

Vad fint det blev :)

Svar: Tack snälla! :)Trivs bättre nu!
Malin Edlund

2014-08-29 @ 12:31:30
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0