2/8-14: svart

Ligger ute på my lovely veranda nu. Lyssnar på musik. SÅ danssugen! Vill inte ligga här nu egentligen.  Vill stå på ett dansgolv och dansa loss :-) 
 
Kanske ska dra upp musiken, springa ut på gräsmattan och dansa gärnet.  Vore nåt de.. grannarna skulle väl undra om inte annat ;)
 
Fixat flyttkartonger till föräldrarna idag. Behövs ju några.. Rätt mycket stök att packa ihop ett helt hus innehåll.  Men det får gå. Blir bra när detta är klart för dem.
 
Köpte ett snyggt linne för ett tag sedan. En tjej sålde en hel del träningskläder och detta nappade jag på.
Fint? Vad tycks?
 
Jag är helnöjd! Tack! :)
 
Em kom förbi för en stund sedan. Jobbat klart. Vovven blev så klart jätteglad, och jag med! 
 
 
Många tankar här i natten. Himla mörkt ute nu oxå. När blev det så? Det var ju ljusa nätter nyss ju. Men lite mysigt ändå.  Ljusens tid, inte dumt.
 
Imorse var det dimma över Ljungan.  Trollskt.. vill fota i sån dimma. Plötsligt hör jag ett underligt ljud, tittar upp och en trana kommer flygandes över mej. Så vackert. Vilka djur de är.  Känns inte som de hör till vår tid riktigt.
 
 
 
 
En härlig bild på himlen får avsluta detta inlägg. Vackert med solens strålar genom molnet.
 
 
Nattinattkram på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0