3/8-14: träff

Skön dag som började med frulle på my lovely veranda. 
Go'morron på er!
 
 
Lyssnade sen på sommarprat av en i dansgruppen Bounce, Fredrik Rydman. Himla bra program. Och inte bara för att han är dansare. :-)
Igår blev det hockeylegenden Börje Salming. Oxå väldigt bra. Känns som man kommer dem så nära. Väldigt personliga avsnitt. Man får både glädje o tårar i ögonen när man lyssnar. 
Programmen finns att lyssna på på Sveriges radio, P1.
 
Sen bar det iväg till mor och far för en träff med min kusin med sambo som kommit för att hälsa på. Det var väldigt länge sedan vi sågs,  närmare bestämt 14 år sedan.. Herregud..tiden går.. Tur ändå att vi inte tyckte vi blivit äldre ; ) Sen att kidsen blir stora..mysko. 
 
 
Himla trevligt iaf att träffa dem! 
 
Sen blev det en träff med fyrfota djur på hemvägen. Stora rackare.. 
 
 
Komsi komsi..jag är inge farlig..
 
 
Så fina så.
Tänk om de fått för sej att gå ut ur hagen..
 
 
Blev dopp i poolen ett tag. Skönt de! Testade äntligen rosévinet jag blivit tipsad om. Var väldigt gott! Vill jag dricka igen. :)
 
Hm.. Vill inte laddas upp fler bilder nu. Får bli sen då.
 
Tror det blir en tripp några dag nu. Vi får väl se, häng me vettja! :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0