14/12-14: dagen efter..

Dagen efter kvällen före.
 
Idag har hostan slagit till på allvar här och det känns som om en hel rulle papper har gått åt till mitt snorande. Huga.. Fick sova inatt iaf. Tack för det. 
 
Vi sov ut länge vilket var så skönt. Jag var verkligen i behov av det. Har skrotat runt här i min ziperall. Tog en prommis med vovven i frostigt väder. Kylan bet gott i mina kinder. Både mitt hår och Alfons morrhår var alldeles vitt när vi kom hem igen. 
 
Pysslat lite med bilder från showen i helgen. Många bilder blir det.. Så kul att ha. Tänk när vi kikar på dessa om en sisådär 20 år. :-) Undrar vad man tycker o tänker då. Glad över dem nu iaf. Några smakprov ska ni få se här. Och vissa bilder kommer aldrig visas för andra än oss själva hihihi..! 
 
 
 
 
 
 
 
 Jomen här ser ni nu världens snyggaste luciatåg ;-) 
 
 
 
 
Det är ett härligt gäng minsann! 
 
Hoppas du har en fin tredje advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0