15/12-14: snor

Blev hemma idag. Är helt slut och galet förkyld.
 
Det var länge sedan jag var så här. Men ändå glad att det brutit ut så man slipper gå runt med sån där halv-förkylnings-känsla. Och ja, det är ju bra att dricka en massa när man är förkyld. Det har jag gjort. Typ hela dagen och det är nog tur de. Skulle varit uttokad annars pga allt snorande. Fy.. 
 
När jag hostar så skorrar det i hela bröstet och känns inte ok. Bläääken va jag inte vill vara så här. Och hemma från jobbet är väl heller ingen mening med, när jag inte orkar nåt. Skrot. 
 
Ja ja, det är ju faktiskt bara en förkylning. Men, måste få klaga av mej lite.
 
Laddade upp massa bilder på vår Guldhits-grupp på Facebook förut. Hoppas de känner samma glädje som jag av dem :) Bjuder er på en glad och uppåt Malin-bild. 
Men - kan lova er, ser inte lika pigg ut just nu här i soffan..
 
 
Hoppas ni slipper förkylningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0