16/12-14: film

Nyss kikat på andra filmen av Baksmällan. Så himla kul tycker jag :) 
 
Såg just den filmen när vi var på väg hem från Thailand på flyget, och då blev den ännu roligare då man just varit på plats. 
 
Ja annars så fortsätter jag att snyta mej och hostar på här. Trist men sant. Sovit mycket, man orkar ju inte nåt. Prommat vovven lite iaf. Måste ju ut. Så härligt att det kom snö inatt. Alfons blev jätteglad och kastade sej ner o snöbadade när jag släppte ut honom inatt. Så gulligt! Och nu ser det ju mycket finare o ljusare ut oxå. Mer julkänsla! 
 
Jag bjuder här lite fler bilder från vår show Guldhits. 
 
 
 
 
 
 
Och en bild från tidigare, och från backstage. 
 
 
 
Nu är det dags att sova här. Eld i kaminen, snön ligger kvar ute, kallt är det oxå. Men, dagarna skyndar fram. 
Snart är det jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0