19/12-14: stjärnor

Fredagen är här. Jag är bättre i förkylningen och jag har nu gått på lite julledigt.  Känns bra de! 
 
Igår när vi var i Sveg så hann vi in på en liten gullig butik. Minns ej namnet på den men den ligger bredvid systembolaget. Där fanns en massa fint man ville ha.  Och ge! Och en liten söt pojke var där och skulle köpa julklappar själv. Han hittade örhängen och nåt mera. Sen skulle brorsan in efteråt och oxå köpa nåt till sin mamma. Så gulligt! 
 
Jag fick tips om en fin ljusslinga och nu hänger den så fint med sina stjärnor på spegeln i hallen. Jättefint blev det! Önskar att jag hade köpt en till. 
 
 
 
Sjukt less på detta snytande nu hela tiden. Tror jag får stoppa upp två tussar som får sitta. Tror ni det hjälper? 
 
 
 
Trevlig fredagskväll på er alla fina! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0