25/12-14: juldagen

Hade du det gott igår? Det hade vi. Nära o kära att umgås med. Mätt i magen blev vi alla. Och julklappsspelet.. så roligt! 
 
Jag hade inte alls köpt alla de julklappar jag egentligen ville men oj vad klappar det ändå blev. Jag är jätteglad över allt jag och vi fick. Stort tack! 
 
 
Och vovven ska ha eget paket, så klart! 
Kan oxå tala om att världens godaste knäck finns här.
 
 
 
Idag blev det enligt tradition en sväng upp till juldagshockeyn. Varmare i hallen än ute. 
Ånges a-lag gick det dessvärre inte alls bra för. De fick stordäng av både hemvändarna o veteranerna. Men skoj att se. Och säkert jättekul för dem att spela tillsammans igen. 
 
 
 
Julemacka hos föräldrarna efteråt, de hade varit hundvakt medans. Hamnat i soffan o kikat på Så mycket bättres återträff. Himla bra! 
 
Lite sugen på utgång.. men inte pratat ihop nåt med nån..sitter o snyter mej här då istället.  Kanske måste dricka nåt varmt. 
 
Så här avslutade jag min julafton, och jag tror jag hoppar i mysdräkten igen nu :-) 
 
 
Trevlig juldagskväll på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0