28/12-14: julklapp

Hej på er! Har ni det kallt? Det har jag. Inne o eldar i min ensamhet.  Trött på järnvägsstrul nu.
 
Det har blivit bättre iaf. Imorse var det -26 och nu -17. Åt rätt håll. 
 
Slöat o slappat, fikat med Ta som farit 'hem' till Norge igen. Prommat vovven o frusit. Och ätit.. fy attan. Tur det blir vardag snart. Annars skulle jag väga.. fööör mycket inom kort. Bläk. Tur jag har vågen som talar om att nu är det nog. För ett tag sedan. 
 
Skärpning Malin! 
 
 
 
 
Här kommer fina julklappen! En av många :) Passar mej perfekt! 
 
 
 
Och denna fick jag oxå. Gosig ziperall! 
Perfekt för en fryslort som mej de. 
 
 
 En till kulig klapp! Ska upp på väggen på toan snarast.
 
 
 
Imorrn är det jobb igen. Kommer jag kunna somna i vettig tid ikväll? Kommer jag kunna vakna i tid i morron bitti? De e frågan de :) 
 
 
 
 
Kram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0