29/12-14: den här jä...

..förkylningen vill jag dumpa NU! 
 
Ligger i sängen. Redan? Ja! Ska prova sova bort skiten. Faktiskt ont i halsen igen. Fasen inte klokt ju. 
 
-Vik hädan från min kroooopp! Dumma baciller. 
 
Jobbat idag. Gick bara bra. Fick undan det jag skulle så läget inför morrondagen känns bra. Då vill man ju hem så fort man kan.. helg-feeling igen :-) 
 
Jag och min nezeril liksom.
 
 
 
Det snöar! Så härligt och det blir så fint! Alfons blir oxå glad som kan jaga snöflingorna. 
 
Vovven ser grön ut..
 
 
 
 
Sugen på att göra en fotobok. Har du gjort det? Det har jag. Himla mycket bättre o roligare att titta på bilderna då. Tips! 
 
Nattinattkram på er alla fina!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0