30/12-14: ullared

Tänk..snart är detta året till ändå. Nytt på g! 
Tur är väl de ;)
 
När vi var på vår tripp till Ullared med lilla bilen ;) så sov vi över där intill. Nära o bra! På morronen efter tog vi oss till ett närliggande hus och fick go-frulle. 
 
 
 
Det var så mysigt där (och lite spökligt). Vi välkomnades in och det var bara att sätta sej till bords efter att ha tagit kaffe eller te. 
 
Hittade en tjusig, lång o ståtlig man där oxå. 
 
 
 
Men han var så himla fåordig så jag lämnade honom kvar där. 
 
 
 
En gammal barnvagn.. hur var det nu - gulligt eller kusligt? 
 
 
 
Och ja, klart vi undrade vad som fanns en våning upp..
 
 
 
Titta här bara vilken bricka de kom in med. 
Väldigt gulligt tyckte vi.
 
 
 
 
Ägg-hattar hade inte jag sett så här tidigare iaf. 
Så söta! Fanns till försäljning oxå, men jag skulle inte använda dem hemma är jag säker på.  Men passade perfekt just där. 
 
 
Ja en himla trevlig resa som jag hoppas vi gör om.
Mycket blev handlat..
 
 
Och jo, det gick in ;-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0