31/12-14: Gott..

Årets sista dag är här.
 
Har du haft ett bra 2014? Jag säger nog som de flesta - det har varit en blandning av upp o ner. Livet liksom.
 
Sommaren var ju magisk. Kommer vi uppleva en sån igen tro? Det var ju väldigt länge sen sist.. 
Vackert o vitt ute är det inte längre här iaf. Plus 2-3 grader nu. Men känns som om detta får kallas normalt nu. Lika förra året.  Mindre is nu dock..vilket jag uppskattar. 
 
Blir ingen årskrönika här utan ville bara kika in för att önska er alla fina läsare ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!  :-) 
 
Jag hoppas ni får en trevlig kväll hur ni än spenderar den. Och tänk en liten tanke på alla djuren, innan ni lurar på att dra iväg massa smällare o raketer. 
 
 
Gröna jag med raggsockar på! 
 
 
Stor kram för att ni vill kika in o läsa mina rader!!! 
 
 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0