3/12-14: sushi

Vilken dag. 
 
Igår kväll satt jag i soffan o donade med Sh'bam och massa bilder. Kom på att jag skulle lägga mej tidigt.. då var klockan över halv elva.. tidigt-my ass. 
 
Såg även Hollywood-fruarna.  Men helt galet program ju. Att de låter henne vara med är ju uppenbart.  Men ändå.  Människan är ju galen. Gunilla Persson. 
 
Att hon verkligen tror att hon är en stor populär stjärna här i Sverige,  omtyckt,  är ju hemskt. De flesta jag känner avskyr ju henne/hennes sätt. Och tittat på programmet pga dramat kring henne. 
 
Man säger att man har mycket ibland men idag har det varit mer än på länge. Var hur trött som helst och önskade sushi till middag. Och vet ni vad - det fick jag!
 
 
 
 
Mums va gott det var! 
 
Omval ska det bli oxå. Alltså vad händer..
Tycker det är lekstuga och skrämmande rent ut sagt.
Orkar inte gå in på det nu.
 
Klurar på helgens bravader oxå.. mycket nu ;-) 
Onsdag - lill-lördag minsann! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0