8/14-14: marknad

Kvällsmänniska. Japp, thats me! 
 
Igår kväll la jag mej 00.30. Bra? Nä inte just, när klockan ringer 06.15. Men jag var i full färd med att rensa garderoben. Gick hur bra som helst. Massa släng plus stor hög som ska lämnas till Erikshjälpen. 
 
Hade en bra och avslappnande söndag. Var en sväng på julmarknad i Borgsjö. Köpte en tavla jag sneglat på länge.  Och två ostar. Mums på pepparkakor de! 
Himla synd det inte är någon snö bara. 
 
 
 
 
Vovven träffade en söt tik oxå, men tyvärr var inte hon lika förtjust i honom. Tyckte mest han var jobbig och gå-på-ig :-) 
 
Blev en lång dag på jobbet. Var hemma först vid åtta ikväll. Tur man inte har det så jämt.  
Nä nu ska jag i säng. Måste ju sova i kapp lite.. om nu det går. 
 
 
 
Och imorrn är det en väldigt speciell dag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0