9/12-14: Grattis!

Nu för exakt 20 år sedan..
 
Det startade på natten. Sen väl inne på BB ville jag få någon att tala om för mej att "imorrn vid den här tiden är detta över". Någon talade om det för mej. Jag blev lugn och tröstad av det. 
 
Sen körde vi på! 15.44 kom den sötaste lilla flickan ut till denna världen. Inte blå, inte klämd.. bara vacker helt enkelt! Och långt ljust hår på huvudet.
 
De satte en rosett i ditt hår, och du blev lucian :)
 
Den känslan av att bli mamma och pappa.. den obeskrivliga kärleken som fyller en..den instinkt som säger - back off, hon är våran. 
 
 
 
Nåt som oxå är verkligen övermäktigt ibland är ju det dåliga samvetet och oron man har. Huga.. 
 
 
 
Men idag fyller du hela 20 år!! 
Du är ju faktiskt inte så liten längre ;) Du jobbar, har lägenhet och donar på som vilken vuxen som helst. 
Mycket bättre än jag många gånger. Jag är så imponerad och stolt över dej!
 
 
 
Stort Grattis på din stora dag Emelie! 
Jag älskar dej mer än du tror!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0