13/2-14: gym

Lång dag. For med jobbet till Sveg i morse och hade personalmöte. Skulle varit innan jul, men en viss storm vid namn Ivar kom ivägen.
 
Fick tvårätters till den sena lunchen. Gott! Sen full fart hemåt. Brukar ju alltid försöka hinna in på Dollar en sväng, vilket är väldigt bra i Sveg. Men det skippades idag. Jag var toktrött så slumrade lite i bilen. 
 
Väl hemma så blev det brådis till en 'date' med en kollega :) Vi skulle på gym o styrketräna. Äntligen! Så jädra glad att jag gjort det nu. Gick jättebra och ja, ser fram emot nästa gång! :-)
 
 
Sen var jag ju på g så det blev ett pass bodystep oxå. Var väl inte min tanke men, nu är det gjort.
Heeelt slut i min kropp nu kan jag säga!
 
Fick frågan igen om när min Sh'bam ska börja oxå. Kul att det verkar finnas ett sug. Hoppas det kommer funka.
 
Efter att jag slurpat i mej middagen så fanns en liten gobit från dotra. Så gott! Igen! Hon kan hon! :-)
 
 
Bra dag helt enkelt! 
Kram på er alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0