24/2-14: liten tös

Igår myste vovven o jag ensamma under dagen. Många prommisar fick det bli. Glad vovve med andra ord :)
 
Han fick även vara själv hemma en stund när jag träffade fina Hege som var hemma på visit från England. Gissa om Alfons blev glad när jag kom hem igen ;)
 
Hege och jag lärde känna varandra genom dansen och en gemensam vän som bor i Kanada nu. Herregud..va de sprider ut sej över världen. Väldigt många år sedan nu, men alltid lika trevligt att träffas! Och så mysigt att få se hennes lilla fina tjej Mia oxå. Hur gullig som helst!
 
Vi strålade samman hos min granne som är släkt med Hege :)
 
 
 
Hoppas det inte ska dröja allt för länge tills vi ses igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0