25/2-14: Frukt

Gillar du frukt? Äter du mycket frukt? Hur äter du dem..sallad, som de är eller i maten?

Jag gillar frukt men är lite bekväm av mej. Blir oftast äpple eller banan. Lätt att bara äta och att skala.

Apelsiner tycker jag är jättegott. Men..lite meckigt att skala. Inte så praktisk frukt då det blir lite söligt att hålla på med. Oftast äter jag dem uppklyftade på fat. Känns enklast.





Päron är ju oxå riktigt gott, när de är på topp :) Men efter ett par päron blir ju magen full av gas.. ;)

Mandariner är en favorit. Och det bästa är när de är kärnfria, eller hur?

Frukt är godis! Tänk va gott med fruktsallad och vaniljglass till. Mums!

Och tänk att det finns de som äter kiwi med skalet och allt... Varför då undrar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0