25/2-14: Tankar

Tränat både i gym och aerobics ikväll. Härligt! Men..detta med maten är ju så viktigt. Kände att jag inte hade stoppat i mej det jag behövde innan. Trist. Men skoj träning iaf! 
 
Åt massor när jag kom hem iaf :-)
 
Haft mycket tankar på en vän som är sjuk idag. Läst vad hon skrivit och det låter inte bra. Jag ville skriva till henne om hur allt är här och vad jag pysslat med. Sen när jag läst hennes rader så fixade jag det inte. Dumt, jag vet. Men det gick bara inte.  Blev ledsen. Skitliv som är så jädra orättvist.
 
Det finns folk som inte vill annat än lämna detta livet. Det finns folk som begår fasansfulla brott som inte borde få finnas kvar. Men varför ska vanliga fina människor som bara vill vara och må gott med de sina, drabbas av hemska sjukdomar? Fattar inte.
Jobbigt är det.
 
Och all himla medicin som bryter ner allt i kroppen.  Tufft att kämpa mot sjukdom och sen måsta kämpa mot biverkningar oxå. 
Ja, orättvist är det.
 
Varm kram till er alla fina läsare! 
Ta hand om er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0