26/2-14: jaha..

Nån otrevlig bacill har intagit en plats i min högra halsmandel. Vill inte bli sjuk nu.
 
Känt lite nån dag tidigare oxå, men nu är det ont. Svullet och bläk.. 
 
Nån huskur ni kan dela med er av kanske?
Jag tror ju egentligen att det endast går att lindra. Den onda bacillen måste verka (värka) klart liksom. Går nog inte bara att avbryta direkt. Tyvärr.
 
Jag provar dessa nu, som ska vara så bra.
Enligt mej är de...som vilken halstablett som helst.
 
Skrothals!
 
 
Det fanns nån tablett på Apoteket när jag var liten som hette Bensokain..nånting. Det är den enda som verkligen bedövade min smärta i halsen. Men vipps så hade de tagit bort den ur sortimentet. Den var väl FÖR bra. Saknar den nu ja..

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hmm. Ska du inte ta och ta bort de där dumma halsmandlarna?

Svar: Ja Elisabeth, önskar så att jag redan gjort det. Fasen att jag är så rädd.Men de ser vidriga ut nu :(
Malin Edlund

2014-02-26 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0