4/2-14: svett

Tisdag = aerobics! Så härligt! Frös innan passet drog igång. Väldigt kyligt. Det gick över kan jag säga. Fy sjutton va jag svettades..puh.. Love it!

Mera styrka har lagts in i passen nu vilket jag tycker är toppen. Fick en genomgång av maskiner o olika övningar av Pernilla efter passet. Nu jämarns ska jag ta tag i styrketräningen :-)

Nästan 'klar' i huvudet med Sh'bam-passet oxå. Spännande! Och dags att beställa ny korre till Powerstrip-dansen oxå. Kul!

Sa jag att jag älskar dans?!



Nattinattkram på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Åh vad fint citat! :)

Svar: Tycker jag med! :)
Malin Edlund

2014-02-05 @ 09:31:22
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0