8/1/14: borta!

Yes..jag gjorde det! Eller inte just jag då, utan min snälla granne gjorde det.
Tusen tack för det!!

De tre stygnen är borta från mitt ögonbryn :-)

Och ja, det gick bra!



Kan säga här att första bilden på mej är när jag innan sitter och hoppas att det inte ska hinnas med ikväll..
Men efter lite svettningar så...vipps var de borta. Skönt! Tack igen! ;)

Åt väldigt god middag idag. Gjorde ett recept från Ica-bladet. Testa ni med. Enkelt o gott, som det ska va.

Tog färsk sparris som jag kokade i saltat vatten en stund, istället för på burk. Sen tog vi bladspenat istället för persilja.



Mums! Nu har ni middagstips tills imorrn!

Nattinattkram!

Kommentarer
Postat av: A

sv: va har du gjort? :O

Svar: Jag har prommat med vovven ute på väldigt hal is. Slutade med att jag for i backen och spräckte ögonbrynet.. :( skrivit om det lite tidigare. Satt på akuten på juldan :)
Malin Edlund

2014-01-09 @ 13:02:50
URL: http://oncelikethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0