9/1-14: piercing

Hello på er!
Hur lever livet med er en torsdag som denna då? Själv har den varit bra för min del. Lunchat med dotra, bara en sån sak!
 
Torsdag är det och ett inlägg från förr tänkte jag bjuda på dagen till ära. Men det blir inte ett gamalt inlägg precis, utan mera bara gamla bilder från när jag piercade min navel. Hade pratat om det en längre tid och när jag sen fyllde år 2010 så tog Em och såg till att detta blev en av presenterna till mej. Jag skrek rakt ut när jag såg vad som skulle ske :) Och tid var bokad å allt!
 
Ja..gald i hågen gick jag dit. Det var då endast en trappa ner från mitt jobb. Smidigt. Em var med som stort stöd till mej.
 
Visst ser jag lugn o fin ut ;)

Var på vippen att springa ut där o då..
 
Sen skulle det ritas ut var det hela skulle ske. Ja det var ju inte så farligt så klart.
 

Men sen när jag lagt mej och det tog typ nån sekund så ...iiihh...
Inte så tuff här heller.. hahaha..
 

Men fort gick det, och när det kändes som mest så var det över.
 

Tänk vilka ideér va..fixa ett hål i naveln. Eller det blir ju i skinnet ovan förstås.
 
Tur jag hade Ems hand att hålla i!
 

Klaaart! Snyggt tycker jag!
 

Gillar min piercing nu med! Ångrar det inte. Har ett fin silversmycke nu som jag köpte i Thailand.
 
Har du nån piercing eller tatuering?
Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

fint med navelsmycke!

sv: Awww tack söööta!

Svar: Tack! Tycker jag med!
Malin Edlund

2014-01-09 @ 19:34:22
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0