14/7-14: aaajj....

Aj som f..n...skrek jag ute på gården när jag hängde tvätt.
 
Nu skrek jag inte pga tvätten så klart, utan för att jag råkade trampa på en gullig liten humla som satt på en vitklöver just där o då. Fasen va det brändes kan jag lova.
 
Jo jag vet.. humlor bränns inte, utan sticks. Men det känns verkligen som om man brinner upp precis just där det sker så att säga. Tänkte att jag klev på en tistel men smärtan ökade o där nere var den söta humlan mellan mina tår. Fy fasen. ..
 
Doppade foten i en liten balja där och sen satt jag med isbit lååång stund. Kändes riktigt bra sen. Hela dan. 
Sen vaknar jag i morse till en svullen och kokhet tå. Vad hände liksom..
Jomen jag slog ju till o blev myggbiten oxå, uppepå samma tå. Vad är oddsen för de..
 
 
Tycker lite synd om tån nu. Ser ni lilla pricken?
Ska försöka 'operera' bort den...om jag pallar
;-)
 

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

Red i en hage barbacka i short igår och brännde sönder mina ben av nässlor, haha!

Svar: Å fy tusan... det är ingen hit heller :(Men barbackaritt lät fantastiskt härligt! :)
Kram!
Malin Edlund

2014-07-15 @ 11:09:10
URL: http://juliaj.se/
Postat av: Koffe - fotoblogg

»Ajaj vad ont det måste ha gjort. ugh! Tack så hemskt mycket förresten för din kommentar!

Svar: Jo de gjorde ju det.. uscha.. Men det kunde varit värre.:)
Varsågod duktiga du! :)
Malin Edlund

2014-07-15 @ 16:12:29
URL: http://fotokoffe.blogg.se
Postat av: The Revolt

Din tå verkar ha en jäkla massa otur alltså o.O

Svar: Hehe.. jamen visst har den?! :)Men, jag kan intyga att den är mycket bättre idag iaf.
Kram!
Malin Edlund

2014-07-16 @ 14:05:27
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0