18/7-14: Ola-Conny

Här i veckan hade Alfons en ny söt kompis som hälsade på. Vet väl inte om de blev så goda vänner direkt.. och Humlan var inte nöjd.  
 
Att hon ska vakta honom så. Lustigt..men jag vill hålla bort henne,  vill intw nåt ska hända direkt.
 
Gulliga var vvovvarna iaf den stund de träffades.
 
En liten dans där :-)
 
Ta var hemma från Norge en sväng så det var trevligt att vi hann träffas. 
 
Igår hade jag mitt Sh'bam-pass igen. Tappra deltagare.  Hade faktiskt tre generationer där. En farmor, en mamma och en liten söt flicka :) Inte illa det inte! 
 
Som vanligt innan passet undrar man om nån kommer i dessa semestertider. Men pass blev det och svetten lackade..pust..
 
 
Helt slut efteråt. Och glad! 
 
Fick sen höra att Em o Je hade det trevligt på sin semestertripp och har hunnit med både hemska karuseller och en träff med självaste Ola-Conny på Ullared :-) 
 
 
Himla skäggig rackare tycker jag :-) 
 
Nu har det regnat o åskat hela dan här. Men just nu är det uppehåll och solen kikar fram. Låt det få vara så nu. Vi ska iväg på middag o underhållning av Corroded-Jens.  Tipp topp! 
 
Trevlig kväll på er alla fina! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0