21/7-14: självklart

Yes! Ännu en dag i solen. Ja inte hela dan då, har ju jobbat. Men hunnit med en sväng i solstolen ändå. 
 
Man väljer vad man vill hinna med!
 
 
Ätit grillat idag med, blev lite över sen igår. Mumsigt! 
Imorse stack sambo med vovve ut i skogen och plockade hjortron. Ja det är dags. Väldigt mycket mylta. Så efter maten blev det glass med nykokt hjortronsylt. Såå gott! 
 
 
Men ändå inte lika god som när mina föräldrar gör den. Fattar inte att det inte kan bli lika..
 
Ut o prommat, hämtat hem Baggis igen. Han flyttar ju ut på sommaren han. Är hemma två-tre dar sen ute ett par. Vi prommar o möter upp honom. Då hänger han gladeligen med hem igen. 
 
 
Nu sitter jag på my lovely veranda o har det gott.  Men lite jobbigt är det.. U målar det vita på huset, jag startade ju med bron. Och att bara titta på känns ju si så där. Men han säger bara - sätt dej o må gott. Du ska ju måla möbler sen, då sitter jag ;-) 
 
Ja så nu sitter jag här..läser bok, bloggar och mår gott i den ljumma sommarkvällen.
 
 
Hoppas du med har det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0